Life is full of Traps



Some feel that problems exist only in childhood or at early stage of life like this…




Some feel that problems exist only when we disturb someone like this…










Some feel that problems exist only when we are ready to take anything like this…









Some feel that problems exist only when we do things blindly like this…





Some feel that problems exist only when we dare to enter a trap like this…








Some feel that problems exist only when we are in love with someone like this…








Some feel that problems exist only when we try to aim at very huge things like this…




Perempuan Yang Berbadan Cantik dan Sasa



salam satu malaya , harini aku nak share dengan korang gambar wanita taff. badan korang pun kalah beb Ada sesiapa nak kahwin dengan perempuan macam ni tak ??. gila wa tengok rasa seram jer bulu tengkuk . muka pun dah jadi pelik semacam jer  . kalau macam ni punya badan penyamun pun tak berani .











Kisah di Mahkamah




Dalam suatu perbicaraan di Mahkamah.. Hakim meminta pesalah berdiri untuk diperdengarkan tuduhan.

"Saudara didakwa membunuh seorang guru dengan menggunakan gergaji" kata hakim.

Dari belakang terdengar seseorang berteriak... "Kurang ajar!!!"

"Bawa bertenang. Ini Mahkahmah!" bentak hakim.

Hakim kemudian membacakan lagi tuduhan...

"Saudara juga didakwa melakukan pembunuhan terhadap seorang penjual akhbar dengan menggunakan pisau..!"

"Celaka!!!" teriak pengunjung tadi.

"Tenang, Bawa tenang!" teriak hakim dengan keras.

"Dan.. saudara juga dituduh melakukan pembunuhan terhadap seorang posmen dengan menggunakan parang..!" kata hakim.

"Keparat!!!" teriak pengunjung tadi tanpa boleh ditahan.

Dengan geram Hakim berkata,

"Jika anda tidak boleh berikan alasan kenapa anda berperangai seperti ini.. saya akan perintahkan anda di masukkan ke Hospital Bahagia atas kesalahan menghina mahkahmah!"

"Maaf.. Yang Arif..." pengunjung tadi berkata...

"Saya bernama Amran,jiran pesalah... sebenarnya setiap kali saya ingin meminjam gergaji, Pisau dan parang... dia selalu cakap... tak ada!"